Dureri musculare ondulare articulare, Dureri articulare în degete și genunchi. Artralgia - durerile articulare


Aceste exerciții de hamstring pe care trebuie să le faci pentru a obține acele picioare de monstru! Iulie 20, Timp de citire: 16 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Nu săriți niciodată ziua picioarelor!

Cu toate acestea, mulți ar face-o zi laici mai degrabă săriți peste el. Antrenarea picioarelor este dificilă și zilele după antrenamentul picioarelor aveți adesea dureri musculare considerabile. Dar crezi că Tom Platz a omis vreodată ziua piciorului? Pentru a vă ajuta în drumul dvs.

Ortopedie si traumatologie

Hamstrings-urile dvs. Ciocanele asigură mișcarea de întindere la șold și mișcarea de îndoire a genunchiului. Acești mușchi se asigură că genunchiul se poate îndoi și că atunci când genunchiul este îndoit, puteți ridica piciorul înapoi. Semimembranos musculus și semitendinosus musculus au, de asemenea, endorotația genunchiului, în funcție de întoarcere spre interior. Mușchiul femural biceps asigură că este posibilă exorotarea sau apariția genunchiului. Acesta este, de asemenea, singurul mușchi care poate provoca această mișcare.

Exerciții de hamstring Există multe exerciții care nu sunt îndreptate direct către hamstrings, dar în care hamstrings-urile tale ajută, cum ar fi deadlift-urile, lunges și squats. Pentru o bună dezvoltare a hamstrings-urilor dvs. Ondularea picioarelor așezate Bucla piciorului este practic un exercițiu în care piciorul superior rămâne liniștit și piciorul inferior este îndoit.

dureri musculare ondulare articulare noduli de pe articulațiile degetelor cum se tratează

Acest exercițiu poate fi efectuat în mai multe moduri și este bine să alternați între diferitele variante. Curlul picioarelor așezat este probabil artroza articulației gleznă picior mai cunoscută variantă. Cu această variantă, accentul se pune mai ales pe vârful hamstrings-urilor dvs. Majoritatea sălilor de sport au o mașină pe care puteți efectua acest exercițiu; prin urmare, puțin poate greși cu executarea acestui exercițiu.

Când urmează să efectuați curbarea piciorului așezat, este important să configurați corect mașina. Reglați spătarul astfel încât genunchii să fie chiar peste scaun atunci când stați cu picioarele drepte și cu spatele drept pe spătarul mașinii. În acest fel, vă puteți îndoi bine genunchii în timpul exercițiului și spatele rămâne drept, astfel încât să nu fie împovărat.

Tamponul din partea de jos a mașinii este între călcâi și fundul vițeilor. Deseori există încă o pernă în partea de sus a picioarelor, care are și mânere. Apăsați bine acest lucru, astfel încât dureri musculare ondulare articulare să fie strânse între ele.

Aceste exerciții de hamstring pe care trebuie să le faci pentru a obține acele picioare de monstru!

Acest lucru vă va ajuta să rămâneți pe loc în timpul exercițiului. Acum, că sunteți complet stabilit, puteți începe să vă exercitați. Inspirați și într-o mișcare concentrată îndoiți genunchii trăgând călcâiul spre voi. Apoi întindeți din nou picioarele printr-o mișcare ușoară și controlată. Repetați acest lucru până când se face numărul dorit de repetări! Curba picioarelor culcate Numele spune totul; aceasta este versiunea orizontală a ondulării picioarelor.

Cu această variantă vă antrenați fesele, precum și hamstrings-ul. Unele săli de sport au o mașină specială pentru ondularea picioarelor culcate. Nu are sala dvs. Fără griji! De asemenea, puteți efectua acest exercițiu perfect într-o stație de cablu, sau chiar cu o gantera. Deci nu fractura cruris nicio scuză pentru a omite acest exercițiu!

În mașina de ondulare a picioarelor culcate Când sunteți pe bancă și picioarele sunt aliniate cu mașina, tampoanele ar trebui să fie așezate înapoi între călcâi și fundul gambei. Genunchii tăi sunt chiar de pe bancă. Luați mânerele și acum aduceți-vă călcâiele spre fese. Îndoiți-vă cât puteți și încercați să vă dureri musculare ondulare articulare fesele.

Acum aduceți picioarele înapoi cu o mișcare controlată și repetați până la numărul dorit de repetări. Asigurați-vă că partea superioară a corpului rămâne pe bancă în timpul exercițiului. Când dureri musculare ondulare articulare se ridică, există o mulțime de tensiune pe partea inferioară a spatelui, în loc de pe ischiori. De asemenea, puteți efectua acest exercițiu unilateral pentru variație.

Cu o gantera Pentru această variantă a curlului piciorului întins, vă întindeți pe stomac pe o bancă orizontală și asigurați-vă că genunchii nu stau doar pe bancă. Acum ai nevoie de ajutorul unuia dintre prietenii tăi de gimnastică pentru a plasa o ganteră între glezne.

Apoi fixați ferm gantera apăsând picioarele împreună. Acum aduceți-vă călcâiele cât mai departe posibil către fese printr-o mișcare ușoară. Apoi îndreptați-vă din nou picioarele printr-o mișcare controlată. Repetați acest lucru până la numărul dorit de repetări.

De ce apar durerile musculare. Cele mai întâlnite cauze

Într-o stație de cablu De asemenea, puteți efectua acest exercițiu într-o stație de cablu. Aveți nevoie de o bancă orizontală și de cârlige pentru asta. Puteți pune câte o curea de gleznă pe ambele glezne dacă este posibil sau puteți pune câte o curea de gleznă pe fiecare gleznă pentru a efectua exercițiul cu două picioare în același timp. De asemenea, puteți efectua acest exercițiu unilateral; atașați cureaua de gleznă în jurul unui picior, iar celălalt picior rămâne plat pe bancă.

Setați cârligul de montare al stației de cablu în cea mai mică poziție posibilă și poziționați banca astfel încât picioarele să fie orientate spre greutate. Acum atașați cureaua de gleznă la gleznă și apoi la stația de cablu.

  1. Dr. URSACHE ANDREI TUDOR | Pune o intrebare medicului | Provita
  2. De ce apar durerile musculare. Cele mai întâlnite cauze

Întoarce-te și întinde-te pe burtă pe bancă, astfel încât genunchii să nu se odihnească pe bancă. Acum mișcă-ți încet călcâiele, cât mai mult posibil, spre fese, în timp ce partea superioară a corpului rămâne plată pe bancă.

Dureri articulare în degete și genunchi. Artralgia - durerile articulare

Când tocurile tale sunt cât mai aproape de fese, adu-le încet înapoi. Acum repetați această mișcare până la numărul dorit de repetări. Ondularea picioarelor în picioare Ultima variantă a curlului piciorului este, de asemenea, cea mai dificilă; buclele picioarelor în picioare. Această variantă poate fi realizată și într-o mașină special concepută, dar sunt puține săli de sport care au o astfel de mașină.

Puteți efectua acest exercițiu și în mașina de prelungire a picioarelor, care este disponibilă la majoritatea sălilor de sport sau într-o stație de cablu. Versiunea în mașina specială pentru picioare în picioare sau în mașina de extensie a picioarelor este aproape aceeași, diferența este că este puțin mai ușoară în mașina dureri musculare ondulare articulare picioare în picioare, dar această mașină a fost desigur dezvoltată special pentru aceasta.

Pentru aparatul de prelungire a picioarelor, aceasta înseamnă că vă confruntați cu fața la scaun.

Crema cu gheara diavolului The Herbalist (dureri articulare, reumatice)

Tamponul este acum pe spatele picioarelor. Reglați-l astfel încât să fie între călcâi și fundul vițeilor. Acum veți aduce călcâiul la fese și trucul este să vă țineți coapsele nemișcate.

Dureri articulare

Efectuați întotdeauna acest exercițiu unilateral, deoarece evident că nu puteți ridica ambele picioare în același timp în timp ce stați în picioare. Într-o stație de cablu Pentru implementarea într-o stație de cablu aveți nevoie de o curea de gleznă. Reglați cârligul de montare în cea mai mică poziție posibilă și faceți față greutății pentru stația de cablu. Puneți cureaua de gleznă pe gleznă și fixați-o de cârligul de fixare.

dureri musculare ondulare articulare cum să tratezi sinovita articulației gleznei

Cel mai simplu mod este de a găsi sprijin cu mâinile dvs. Acum adu-ți călcâiul spre fese, fără să-ți miști coapsa.

Într-o mișcare controlată, aduți piciorul înapoi la sol și repetați acest lucru până când veți face numărul dorit de repetări. Bucla picioarelor în picioare este un exercițiu dificil, atât la una dintre mașini, cât și la o stație de cablu, deoarece trebuie să vă asigurați că coapsa nu se mișcă atunci când genunchii se îndoaie.

Acest lucru necesită unele practici, dar, după ce ați stăpânit acest exercițiu, este un exercițiu de hamstring bun pentru a adăuga la antrenamentul dvs.!

dureri musculare ondulare articulare osteochondroza articulației genunchiului cum se tratează

Deadlift românesc De fapt, hamstrings vă ajută la fiecare variantă a deadlift-ului, dar există două variante ale deadlift-ului, în care accentul se pune într-adevăr asupra hamstrilor și a feselor. Primul este mortul românesc. În această variantă de deadlift începeți dureri musculare ondulare articulare bara pe podea. Picioarele tale sunt lărgite la nivelul umerilor sub bara, cu bara poziționată aproximativ deasupra centrului picioarelor.