Șoldurile rănite după dans


Sănătate fizică și fitness Demo Ellsworth Zumba. Dansul poate fi o modalitate de a rămâne în formă pentru șoldurile rănite după dans de toate vârstele, formele și dimensiunile, având o gamă largă de beneficii fizice și mentale, inclusiv starea îmbunătățită a inimii și a plămânilorputerea musculară crescutărezistența și capacitatea motrică, condiția aerobă crescută, tonus și forță musculară îmbunătățitegestionarea greutății, oase mai puternice șoldurile rănite după dans risc redus rheumatoid arthritis diagnosis osteoporozăcoordonare mai bună, agilitate și flexibilitate, echilibru și conștientizare spațială îmbunătățite, încredere fizică sporită, funcționare mentală îmbunătățită, bunăstare generală și psihologică îmbunătățităîncredere în sine mai mare și stimă de sine și abilități sociale mai bune.

Majoritatea formelor de dans pot fi considerate exerciții aerobe și, ca atare, pot reduce riscul bolilor cardiovascularepot ajuta la controlul greutățiila reducerea stresului și pot aduce alte beneficii asociate în mod obișnuit cu condiția fizică.

În plus, studiile au demonstrat o corelație considerabilă între dans și bunăstare psihologică. O cantitate mare de informații guvernamentale, de sănătate și educaționale este disponibilă, mărind beneficiile dansului pentru sănătate.

Beneficiile dansului cultural Activitatea fizică are multe rezultate de sănătate fizică și mentală; cu toate acestea, inactivitatea fizică continuă să fie comună. Dansul, în special dansul cultural, este un tip de activitate fizică care poate atrage unii care nu sunt activi altfel și poate fi o formă de activitate mai acceptabilă decât altele din anumite culturi.

Tampoanele de dans s-au dovedit utile în combaterea obezității la tineri și sunt binevenite în multe școli din acest motiv. Un raport din al profesorului Tim Watson și al dr. Andrew Garrett de la Universitatea din Hertfordshire a comparat membrii Royal Ballet cu o echipă de înotători naționali și internaționali britanici. Dansatorii au marcat mai mult decât înotătorii în șapte din zece zone de fitness. Un studiu italian din a arătat că dansul are o rată mai mare de rezultate pozitive pentru cei care suferă de insuficiență cardiacă, comparativ cu alte exerciții aerobice, cum ar fi ciclismul.

Cum să înveți să dansați dansul

Motivele speculative pentru acest lucru includ dansul fiind un exercițiu mai plăcut și, prin urmare, mai durabil. Louis din a arătat că tango-ul argentinian era mai bun la îmbunătățirea mobilității persoanelor care suferă de boala Parkinson decât la o clasă de exerciții; un studiu ulterior a arătat beneficii similare din Tai Chi.

Un studiu al doctorului Paul Dougall de la Universitatea Strathclyde dinconcentrat asupra femeilor în vârstă, a constatat că dansatorii scoțieni de la țară erau mai agili, au picioare mai puternice și pot merge mai rapid decât persoanele de aceeași vârstă care au șoldurile rănite după dans la exerciții precum înot, mers pe jos, golf și cursuri de fitness. Pentru cei cu hipercolesterolemiedansul - împreună cu dieta și medicamentele, cum ar fi statinele - poate oferi beneficii pozitive pentru sănătate.

Deoarece un exercițiu aerob a redus nivelurile colesterolului total din sânge, în special în colesterolul LDLrecunoscut ca fiind rău și ajută la creșterea nivelului de HDL sau colesterol bun.

Dansul în general crește forța și flexibilitatea mușchilor, ceea ce, la rândul său, îmbunătățește gama generală de mișcare. Dansul crește, de asemenea, forța de bază, care poate îmbunătăți echilibrul, coordonarea și postura care, la rândul lor, pot reduce durerile mecanice de spate.

Sănătate mentală S-a demonstrat în mod repetat că dansul are un impact pozitiv asupra sănătății mintale a unei persoane. Fetele care au urmat cursurile de dans au fost mai predispuse să raporteze o sănătate mintală îmbunătățită și o creștere a dispoziției decât cele care nu au făcut-o, iar efectele pozitive au durat până la opt luni după încheierea orelor.

Cum să înveți să te descurci acasă? Sfaturi și beneficii de dans bootie

În plus, un studiu din a explorat utilizarea dansului Wu Tao Dance ca terapie pentru persoanele cu demență. S-a arătat că dansul Wu Tao a contribuit la reducerea simptomelor de agitație la persoanele cu demență. Coordonarea mentală complexă implicată în dans activează circuitele senzoriale și motorii. Prin urmare, atunci când dansează, creierul său este stimulat atât de sunetul muzicii, cât și de mișcările de dans. Imagistica PET a arătat regiuni ale creierului care devin activate în timpul învățării și performanței dansului, inclusiv cortexul motor, cortexul somatosenzorial, ganglionii bazali și cerebelul.

Beneficiile dansului pe creier includ îmbunătățirea memoriei și conexiuni neuronale consolidate. În consecință, dansul nu numai că poate ajuta la reducerea simptomelor experimentate de cei cu demență, dar poate reduce și riscul de a dezvolta demență, așa cum se arată într-un studiu din publicat în New England Journal of Medicine de cercetătorii de la Albert Einstein.

Colegiul de Medicină. Pe lângă îmbunătățirea simptomelor demenței și prevenirea demenței, dansul frecvent poate duce chiar la o acuitate cognitivă crescută pentru persoanele de toate vârstele.

dacă există dureri articulare unguente pentru dureri articulare ieftine

Cu toate acestea, nu toate felurile de dansuri au această putere. Stilurile de dans care permit cele mai multe decizii de fracțiune de secundă sunt cele mai benefice; acele stiluri de dans cu aceleași modele memorate sunt cele mai puțin benefice. Din același motiv, cei care iau rolul Follow au o șansă mai mare de a-și îmbunătăți acuitatea cognitivă, deoarece trebuie să ia decizii constante de șoldurile rănite după dans de secundă pe măsură ce urmează exemplul partenerului lor.

Cheia pentru îmbunătățirea acuității cognitive este crearea de noi conexiuni neuronale pentru a crește complexitatea sinapselor noastre neuronale.

O altă considerație importantă este că frecvența dansului contează.

17 mici secrete cum să faci șolduri subțiri

Cu cât un individ dansează mai frecvent, cu atât îmbunătățirea cognitivă este mai mare. Mai mult, multe culturi sunt de acord că există o legătură între minte și corp, iar multe culturi folosesc dansul pentru a vindeca această legătură adesea deteriorată.

În timpul diasporei africane, indivizii au folosit terapia prin dans pentru a trata trauma care rezida din situațiile lor. Terapia prin dans este sugerată astăzi pacienților ca tratament pentru sprijin emoțional și terapeutic, deoarece dansul permite persoanelor să se conecteze cu sinele lor interior.

Deteriorarea dansului Există diferite riscuri pentru sănătatea dansului profesionist, deoarece acesta poate fi foarte solicitant. La fel ca și leziunile sportiveleziunile repetate prin eforturi și stresul cronic la locul de muncă. Dansatorii riscă să se accidenteze pe parcursul carierei, mulți retrăgându-se din performanța activă la mijlocul până la sfârșitul anilor ' Deoarece dansul este o artă de performanță cu accent pe esteticădansatorii prezintă, de asemenea, un risc mai mare de probleme de imagine corporală și tulburări de alimentație, cum ar fi anorexia nervoasă sau bulimia.

Unele dansuri, cum ar fi baletul, sunt foarte obositoare pe corp. Cercetările arată că dansatorii din companiile pre-profesionale de elită au 1,38 leziuni la de ore de dans, cu dansatori în medie aproximativ 30,3 ore pe săptămână. Cel mai frecvent rănit a fost la nivelul extremităților inferioare, glezna fiind cea mai frecventă. În medie, rănile șoldurile rănite după dans durat aproximativ 7 zile pentru a se vindeca, cu leziuni la picioare care au durat cel mai mult la 14 zile, iar leziunile la coapsă fiind cele mai mici la 2 zile.

În cadrul repetițiilor, există riscul de a te răni.

Un alt risc cu care se confruntă dansatorii sunt tulburările alimentare. Sunt judecați în mod constant pe baza aspectului lor și se așteaptă să aibă corpuri tonifiate, subțiri. Acest lucru poate duce la o mulțime de riscuri pentru sănătate. Multe mișcări de dans și, în specialtehnici de baletcum ar fi prezența șoldurilor și creșterea pe degetele de la picioare en pointetestează limitele intervalului de mișcare al corpului uman.

Mișcările de dans pot pune stres pe corp atunci când nu sunt efectuate corect; chiar dacă se folosește o formă perfectă, repetiția excesivă poate provoca leziuni repetate la tensiune. Cele mai frecvente leziuni pentru dansatorii de balet sunt sindromul șoldului și leziunile la picior și gleznă.

Cum de a face șoldurile înguste

Leziunile la picior și gleznă sunt vulnerabile la o gamă largă de leziuni, inclusiv fracturi de stres, leziuni ale tendonului, entorse și tulpini. O mare parte din acest lucru se datorează nu numai accentului pe jocul de picioare în dans, ci și uzurii picioarelor. Dansatorii poartă fie pantofi de vârf, picioare goale, un pantof moale de un fel sau tocuri, care nu oferă niciun sprijin. Leziunile la umăr pot fi frecvente la dansatorii de calmante pentru osteochondroza cervicală masculin datorită ridicării, parteneriatului și lucrărilor de podea, care sunt frecvent observate în dansul modern.

Mușchii periscapulari ajută la menținerea umărului nemișcat și stabil, acești mușchi prezintă un risc mai mare de rănire în rândul dansatorilor. Examinați în Journal of Dance Medicine and Sciencedansatorii deseori renunță la consultarea medicilor sau a terapeuților fizici în efortul de a rămâne angajat la o companie de dans sau de a rămâne la repetiții.

Mai târziu, începeți să înlocuiți, adăugați sau amestecați aceste produse sănătoase pentru a vă crește fesele. Proteina va ajuta să câștigi greutate Când creșteți în greutate, este mai bine să vă concentrați asupra creșterii musculare, nu asupra grăsimii. Pentru cresterea musculare ar trebui sa creasca numarul de calorii consumate, si sa nu uitati de antrenament. În dieta zilnică, puteți adăuga un shake proteic, mai ales dacă aveți o ocupare sporită în timpul zilei. Creșterea numărului de calorii, asigurați-vă că unele dintre ele provin de la alimente bogate în proteine.

Optzeci la sută dintre dansatorii profesioniști vor fi răniți într-un fel în timpul carierei lor; 50 la sută din dansatorii de la companiile mari de balet și 40 la sută din companiile mici vor rata spectacolele din cauza accidentării.

Munca excesivă și condițiile precare de sănătate și securitate a munciio podea tare neasortatăun studio rece sau un teatru sau dansul fără încălzire suficientă cresc, de asemenea, riscul de rănire. Pentru a minimiza rănile, antrenamentul de dans pune accentul pe consolidarea forței și pe formarea unor obiceiuri adecvate. Coregrafii și instructorii de dans vor pune adesea anumite cerințe elevilor și dansatorilor lor, fără a lua în considerare faptul că fiecare dansator se confruntă cu limitări anatomice diferite.

Dansatorii vor depune eforturi pentru a obține estetica ideală în tehnica lor de dans respectiv, compensând în exces limitările lor și prezentându-se astfel cu un risc mai mare de accidentare. Un dansator entorsa tratamentului articulației genunchiului drept în pointe la șoldurile rănite după dans vârstă în care oasele sale nu s-au osificat complet poate dezvolta leziuni permanente; chiar și după punctul de osificare, pot rezulta leziuni la gleznă dacă un dansator merge în pointe fără o forță șoldurile rănite după dans.

Potrivit unui studiu realizat de Rachele Quested și Anna Brodrick, extremitățile inferioare sunt cele mai vulnerabile la leziuni. Cea mai frecventă leziune este la nivelul gleznei, apoi la picior, picior, genunchi, șold și, în cele din urmă, la coapsă.

Cum să faci șoldurile mai rotunjite și mai drăguțe

Dansatorii sunt instruiți de la o vârstă fragedă pentru a evita rănirea folosind plie, rezultate și alte mijloace pentru a-și proteja corpul. Evitarea rănirii Păstrarea dansatorilor liberi de răni este un aspect crucial și va ajuta o viață întreagă de activitate fizică sănătoasă și poate preveni rănirea în viitor.

Prin învățarea câtorva tehnici simple de către părinți, profesori și profesioniștii din domeniul medical pot preveni rănirea. Iată câteva sfaturi despre prevenirea rănilor.

unguente pentru boli articulare artroza clinică a tratamentului articulației șoldului

Purtând îmbrăcăminte și încălțăminte potrivite, beți o mulțime de lichide pentru a vă menține hidratat, nu dansați prin durere, odihniți-vă și apoi reluați-vă din nou și ascultați-vă profesorii pentru tehnica corectă. Pentru dansul social, se recomandă utilizarea unui podea cu arcuri. Deoarece un prejudiciu de dans poate ruina o carieră dansatorii profesioniști refuză din ce în ce mai mult să danseze pe orice altceva. În baleto pliere bună îndoirea genunchilor la aterizare ajută la protejarea împotriva rănilor la genunchi și a atelelor tibiei.

Multe tipuri de dans, în special dansurile populareau hamei în treptele în care impactul aterizării poate fi redus prin îndoirea ușoară a genunchiului. Exercițiile de încălzire și răcire sunt recomandate înainte și după exerciții pentru a evita tulpina, durerile musculare și posibilele leziuni. Condiționarea este o modalitate bună de a preveni rănile din dans. Tratamentul leziunilor Articolul principal: Vătămarea sportivă ORIZUL odihnă, gheață, compresie, înălțime este considerat, în general, ca o bună terapie de prim ajutor pentru majoritatea rănilor din dans înainte de venirea ambulanței, sau chiar pentru ceea ce se poate considera că sunt leziuni minore.

A scăpa de grăsimea corporală

Durerea și inflamația pot fi reduse folosind un medicament antiinflamator nesteroidian AINS într-un gel aplicat pe zona afectată nu pe pielea ruptă. Rețineți, totuși, că mascarea durerii pentru a continua dansul este periculoasă, deoarece poate agrava cu ușurință o leziune. Stres Dansatorii profesioniști pot prezenta stres cronic la locul de muncă din cauza securității incerte a muncii și a mediilor de lucru schimbătoare.

Venitul mediu pentru un dansator de balet este redus, iar concurența pentru locuri de muncă este foarte mare. Salariul mediu pe oră pentru dansatori a fost estimat la 17,49 USD în mai În plus șoldurile rănite după dans de stresul care ar putea fi cauzat de acest lucru, dansatorii pot experimenta și suferința psihologică de la perfecționismul tehnic și fizic. Imaginea corpului și alimentația dezordonată La fel ca și în cazul altor activități cum ar fi jocurile de cai în care greutatea este un factor, dansatorii prezintă un risc mai mare de a dezvolta tulburări alimentare, cum ar fi anorexia și bulimia.

10 minute de exercitii cardio

Mulți dansatori tineri, crezând că dansatorul ideal trebuie să fie subțire, pot începe să-și controleze dietele, uneori obsesiv. Din această cauză, dansatorii sunt de trei ori mai susceptibili de a risca să sufere de tulburări alimentare, mai ales anorexia nervoasă și EDNOS.

Astfel de dansatori pot să nu cunoască sau să aleagă să ignore faptul că un dansator slab nu va avea puterea necesară pentru balet. Nutriția inadecvată la femeile adolescente a fost legată de dezvoltarea scoliozei, din cauza scăderii producției de estrogen și a densității osoase reduse ulterior. Un dansator cu o alimentație deficitară prezintă un risc mai mare de leziuni și probleme de sănătate pe termen lung.

Performanța unui dansator subnutrit va fi modificată și slăbită pe măsură ce corpul său începe să descompună mușchii și oasele pentru a se alimenta. Acest lucru pune dansatorul la șoldurile rănite după dans de rănire și încetinește vindecarea. Studiul științific al dansului Știința dansului este studiul științific al dansului și al dansatorilor, precum și aplicarea practică a principiilor științifice la dans.

Obiectivele sale sunt îmbunătățirea performanței, reducerea leziunilor și îmbunătățirea bunăstării și sănătății.

artrita mâinii se lovește pe degete articulații medicamente pentru tratamentul inflamației

Dansul necesită un grad ridicat de abilități interpersonale și motorii și totuși pare încorporat în oameni. Prin urmare, a devenit tot mai mult subiectul studiilor neurologice.

Ediția din iulie a Scientific American conține un rezumat al studiilor recente și întrebări suplimentare. Simetria este un indicator puternic al condiției fizice, deoarece arată stabilitatea dezvoltării. Ocupații conexe Terapia prin dans sau terapia prin mișcare prin șoldurile rănite după dans este o formă de terapie expresivăutilizarea psihoterapeutică a mișcării și a dansului pentru tratarea condițiilor emoționale, cognitivesocialecomportamentale și fizice.

Mulți profesioniști sunt specializați în sănătatea dansatorului, cum ar fi furnizarea de formare complementară sau de remediere sau îmbunătățirea disciplinei mentale.