Politica de Anulare și Retur – Pagina de Nutriție Iacob Bogdan
Îmi place să păstrez lucrurile simple și clare, dar există câteva aspecte legale pe care trebuie să le clarificăm pentru a ne asigura că suntem pe aceeași pagină.
1. Politica de Anulare
Dacă te răzgândești după plasarea unei comenzi, ai la dispoziție 24 de ore pentru a solicita anularea și returnarea banilor. Pentru a face acest lucru, te rog să îmi trimiți un email la paginadenutritie1@gmail.com, specificând clar cererea ta de anulare și detaliile comenzii. Îți voi confirma anularea și voi iniția procesul de returnare cât mai repede posibil. Sau să mă contactezi pe Whatsapp.
2. Politica de Retur
Conform OUG 34/2014, ai dreptul să renunți la achiziționarea oricărui pachet de consiliere nutrițională online, fără penalități și fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile de la primirea mesajului de confirmare a comenzii. Cu alte cuvinte, dacă te răzgândești, ai la dispoziție două săptămâni să îmi spui, și îți voi returna banii.
3. Cum Soliciti Returnarea?
Pentru a solicita un retur, trimite un email la paginadenutritie1@gmail.com de pe adresa cu care ai făcut achiziția. Include următoarele informații:
- Cererea explicită de retur.
- Datele tale de identificare (nume, email).
- Detalii despre comandă (tipul abonamentului, data achiziției).
- Contul bancar în care dorești returnarea sumei și numele băncii.
4. Servicii pentru care NU Se Asigură Dreptul de Retragere
Conform OUG 34/2014, există câteva excepții în care dreptul de retragere nu se aplică:
- Dacă am început deja prestarea serviciului (adică am avut prima consultație sau am creat planul personalizat pentru tine), nu mai poți solicita returul. Prin achiziționarea unui pachet și programarea primei întâlniri, îți dai acordul explicit că prestarea serviciului a început și ești de acord să renunți la dreptul de retragere.
- Serviciile digitale furnizate de Pagina de Nutriție, care nu sunt livrate pe suport material (de exemplu, ghidurile și planurile personalizate transmise online), sunt exceptate de la retur dacă prestarea a început cu acordul tău.
Nota finală:
Scopul meu este să îți ofer o experiență de consiliere nutrițională cât mai plăcută și eficientă. Dacă ai orice nelămurire sau problemă, îți recomand să mă contactezi înainte de a solicita returul. De obicei, putem găsi împreună o soluție, fie că este vorba de o ajustare a programului sau de o pauză temporară.
Îți mulțumesc pentru înțelegere și abia aștept să începem să lucrăm împreună la obiectivele tale de sănătate!